Om oss Lågprisflyg Försäkringar Kredit Inför resan Money Transfer
               Navigera här:  
 


 
RESEVILLKOR
E-TICKET
RESEDOKUMENT
SKATTER
BETALNINGSVILLKOR
PASS/VISUM
LÅGPRISBILJETTER
AVBESTÄLLNINGSSKYDD
RESEFÖRSÄKRING
BARN
CHECKLISTA INFÖR RESAN
ÖNSKEMÅL
HUSDJUR
ÅTERBEKRÄFTA HEMRESAN!
TIDTABELLERNA
FLYGPLATSINFO
BAGAGE
TULLBESTÄMMELSER
GENERELL INFORMATION
REKLAMATION
DOMSTOL/LAGRÄTT
MONEY TRANSFER
LÄNKAR
 
Här kan du
snabbt omvandla dina pengar enligt de senaste valutakurserna.

 
 


 
 



 
 
 
Arlanda Express
                            Reseinformation  
 

REKLAMATION Vi hoppas du inte ska finna anledning till klagomål. Vid en eventuell klagomål skall man som kund i första hand kontakta kundtjänst. Om man inte är nöjd med det svar som erhålls kan du skriftligen kontakta Volandoresor klagomålsansvarige Margarita Elena, adressuppgifter hittar du i ”Om oss”. Om parterna inte kan enas, kan tvisten prövas av Allmänna reklamationsnämnden på tfn 08-555 017 00 eller av allmän domstol.

I de fall där kunden har klagomål om flygbolaget kommer Volandoresor vidarebefordra denna direkt till respektive ansvarigt flygbolag. Eventuella fel och brister ska ske inom 10 dagar från och med resans avslutande och ska vara skriftlig. Reklamationer inkomna senare beaktas ej.
Om beställaren inte är nöjd med något beträffande bokningen skall detta påtalas till Volandoresors personal inom rimlig tid. Volandoresor kommer att avhjälpa eventuell brist i möjligaste mån i förhållande till gällande flygbolags regler för gjord bokning.

Vid ändringar gjorda efter biljettering kan extra avgifter tillkomma. Vid speciella önskemål är kund skyldig att betala flygbolagets avgifter.
   
















 
© Volandoresor 2003 - . Alla rättigheter förbehållna. Hemsida av sajtfabriken.com.
På Svenska!EnglishEspañolTill första sidan!Kontakta oss!